flash.latvianforum.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Latest topics
» Iepazīstini ar sevi ;)
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptySestdiena Augusts 07, 2010 8:54 pm by mrcool

» RSS feed veidošanas pamācība
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyPirmdiena Februāris 08, 2010 5:08 pm by _Latvian_

» flash.forumlv.com sadarbība
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyPirmdiena Februāris 08, 2010 4:57 pm by _Latvian_

» Kā atjaunot datora ātrumu
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptySestdiena Novembris 14, 2009 8:34 pm by mjdz

» Kā atkodēt nokodēt nokodētu telefonu?
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyCeturtdiena Jūnijs 18, 2009 11:31 am by sandza

» Alternatīvs Softs macromedia flash
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyPiektdiena Jūnijs 05, 2009 4:19 pm by _Latvian_

» Tiek meklēti foruma moderatori
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyCeturtdiena Jūnijs 04, 2009 10:00 pm by _Latvian_

» Info - sludinājumi
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyCeturtdiena Jūnijs 04, 2009 8:20 pm by Qvarcs

» Iepazīšanās piemērs
Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām EmptyCeturtdiena Jūnijs 04, 2009 4:41 pm by _Latvian_

Partneri un bannerapmaiņa

Izklaide savējiem ;) Paraksties uz Jaunumu saņemšanu!


Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām

Go down

Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām Empty Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām

Post by _Latvian_ Ceturtdiena Jūnijs 04, 2009 4:07 pm

    Kļūdu apstrāde
    ActionScript ir iebūvēti mehānismi izņēmumsituāciju apstrādei. [Izņēmmsituācijas(exceptions) ir kļūdaina situācija, kas maina normālo programmas vadību. Piemēram, dalīšana ar nulli, atmiņas pārpildīšana utt.] Izņēmuma situācijas izstrādātājs var apstrādāt ar try-catch-finally bloku:
    Kods:

    // try-catch-finally
    try
      { // Operatoru bloks
      // Kaut viens no operatoriem var izmest izņēmumu
     }
    catch (myError)
      { // operatoru bloks
      // Kuru jāizpilda, ja try bloks izmeta myError izņēmumu
     }
    finally
      { //Neobligāts bloks,
      //kas tiek izpildīts neatkarīgi vai bijis izņēmums vai nē
     }
    Izņēmumsituācijas ir Error klases objekti, kas satur informāciju par to, kāda kļūda notikusi, kurā rindiņā utt.

    funkcijas

    ActionScript valodā var rastīt ‘nosauktās’ (named) funkcijas un anonīmas(anonimous) funkcijas. Izveidojot SWF failu(Flash filmiņas formāts) ‘nosauktās’ funkcijas tiek kompilētas pašā sākumā un tos var izsaukt jebkurā koda vietā.

    Nosauktās funkcijas definīcijas izskatas sekojosi:
    function functionName(parameters) { // funkcijas bloks }

    Piemēram:

    function getArea(width:Number, height:Number):Number
    {
    return width * height;
    }

    getArea() funkcijai ir divi parametri, width un height. Šī funkcija atgriež kā vērtību divu savu argumentu reizinājumu.

    ‘Anonīmām’ funkcijām nav nosaukuma. Šāda veida funkcijas tiek lietotas notikumu apstrādei, piemēram:
    var my_xml:XML = new XML();
    my_xml.onLoad = function(success:Boolean):Void {
    trace(success);
    };
    my_xml.load("files/crossdomain.xml"); //ielādē xml failu

    Kad mainīgā my_xml tiek ielādēts XML fails, notiek pārbaude, vai ielāde notikusi veiksmīgi(t.i. mēs izvadam rezultātu ar trace(success) palīdzību).

    Tādu funkciju var padot kā argumentu funkcijai setInterval:
    setInterval(function() {trace("interval");}, 1000);
    ActionScript iebūvēta funkcija setInterval pēc katriem 1000 izpildīs tās darbības, kuras ir minētas padotajā anonīmā funkcijā.

    Ja funkcijai tiek padots nepietiekams argumentu skaits, tad trūkstošiem parametriem būs vērtība undefined. Ja funkcijai tiek padots vairāk parametru, nekā vajag, lieki parametri tiks ignorēti.

    Funkcijas var rakstīt kāda ārējā failā un pievienot dotajam failam:
    #include FailaVārds . as
    Šāda veida faili ir ar paplašinājumu .as, un tiek ielādēti Flash klipa izpildīšanas gaitā.

    Klases
    Kā arī citās objekorientētās valodās, ActionScript valoda balstās uz klašu un instanču koncepciju un OOP principiem: mantošanu, iekapsulēšanu, un polimorfismu.
    Ar ActionScript 2.0 palīdzību izstrādātājs var veidot iebūvēto klašu objektus, kā arī izveidot savas klases vai paplašināt ActionScript augstākā līmeņa(top-level) un iebūvētās klases un pievienot vai modificēt eksistējošo funkcionalitāti.
    Flash Professional 8 satur 65 augstāka līmeņa un iebūvētas klases, kas nodrošina visu nepieciešamo no pamatiem – datu tipiem (Array, Number, String, Boolean, Date, Color, Function utt.), - līdz notikumiem un kļūdām(Mouse, Key, Error utt.), kā arī ārējas informācijas ielādei (XML, Video, Sound, LoadVars, NetStream, utt) un sadarbībai ar ārējam programmām(System, LocalConnection, Accesibility, SharedObject utt. ).
    Dažas klases tiek grupētas pakotnēs - flash.display(visuālā displeja pārvaldei), flash.external(komunikācijai ar Flash Player), flash.filters(attēlu filtru efekti), flash.geom(ģeometriskie objekti), flash.text (darbībām ar tekstu) utt.

    Piemēram, izveidot iebūvētas klases Sound instanci var skojoši:
    var song_sound:Sound = new Sound();

    Lietotājs var definēt savas klases sekojoši:

    class className {
    // klases ķermenis, kas var saturēt
    // konstruktoru definīcijas
    // atribūtu definīcijas
    // metožu definīcijas
    }
    Piemērs:
    Kods:

    class User {
    // atribūti
    private var _username:String;
    private var _password:String;
    // konstruktors
    public function User(p_username:String, p_password:String) {
      this._username = p_username;
      this._password = p_password;
    }
    //metožu definīcijas
    public function get username():String {
      return this._username;
    }
    public function set username(value:String):Void {
      this._username = value;
    }
    public function get password():String {
      return this._password;
    }
    public function set password(value:String):Void {
      this._password = value;
    }
    }

    //objekta veidošana
    var myUser:UserClass = new UserClass();
    Vai veidot klases, kas mantojas no iebūvētām klasēm, piem:
    Kods:

    class JukeBox extends Sound {
      public var song_arr:Array = new Array("beethoven.mp3", "bach.mp3");
      public function playSong(songID:Number):Void {
            super.loadSound(song_arr[songID], true);
        }
    }
    ActionScript ļauj veidot arī interfeisa konstrukcijas, un grupēt klases un interfeisus pakotnēs.
    Atkļūdošana
    Lai pārbaudītu mainīgā vērtību, izstrādātājs var lietot komandu trace, kurai kā argumentu var nodot mainīgo(vai konstanti). Trace komanda nosūta tai padoto vērtību Flash vides Output panelī. Piemēram, uzrakstot kodā:
    var myVariable: number;
    trace(„The value of myVariable is: ” + myVariable);

    filmiņas atskaņošanas laikā Output panelī tiek izdrukāta rindiņa ‘The value of myVariable is: 3’. Output panelī tiek radīti ari kļūdu paziņojumi.

    Flash atkļūdošana/darbs ar kļūdām Onlwcphvct9wui0d00fh
    Flash piedāvā arī iebūvēto atkļūdotāju(Flash Debug Player). Ar atkļūdotāja palīdzību var apskatīt klipu sarakstu(hierarhiskā secībā), kuri dotā brīdī ir ielādēti Flash Player’ā. Lietojot atkļūdotāju, izstrādātājs var apskatīt mainīgo vērtības visā SWF faila atskaņošanas gaitā, kā arī izmantot pārtraukumpunktus(breakpoints) lai pārtraukt filmiņas atskaņošanu konkrētā vietā, var lietot arī iet caur kodu pakāpeniski, rindiņu pa rindiņai. Atkļūdotaju var lietot gan ar failiem uz lietotāja datora, gan ar failiem, kas atrodas tīmekļa servera pusē. Palaižot atkļūdotāju, tiek radīts ceļš pie lokāla faila vai atbilstošā URL adrese.

    Flash piedāvā arī iebūvēto atkļūdotāju(Flash Debug Player). Ar atkļūdotāja palīdzību var apskatīt klipu sarakstu(hierarhiskā secībā), kuri dotā brīdī ir ielādēti Flash Player’ā. Lietojot atkļūdotāju, izstrādātājs var apskatīt mainīgo vērtības visā SWF faila atskaņošanas gaitā, kā arī izmantot pārtraukumpunktus(breakpoints) lai pārtraukt filmiņas atskaņošanu konkrētā vietā, var lietot arī iet caur kodu pakāpeniski, rindiņu pa rindiņai. Atkļūdotaju var lietot gan ar failiem uz lietotāja datora, gan ar failiem, kas atrodas tīmekļa servera pusē. Palaižot atkļūdotāju, tiek radīts ceļš pie lokāla faila vai atbilstošā URL adrese.
_Latvian_
_Latvian_
Admin

Number of posts : 35
Join date : 31.05.09
Age : 37
Dzīvesvieta : web

https://flash.forumlv.com

Atpakaļ uz augšu Go down

Atpakaļ uz augšu

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā